Shop Mobile More Submit  Join Login
.:CE:. Never let you go by Rorita-Sakura .:CE:. Never let you go by Rorita-Sakura
yaaay! :faint:
woah! i cant beleive iam done XD ....
ok this is my contest entry for :iconsilvyy: :w00t:
harm x flame ^^
,,i really hope to win ^^ i did my best on this X3
and dont worry! Harm isnt dead XD she is just sleeping beside Flame :3 and flame will never let her go"dark dragons and stuff" lol XD
i really hope u like it ! :D
....
i will appreciate it if anyone Critiques :dummy:


Only *Silvyy can use this!!!!



art by:mee^^
oc's belongs to: *Silvyy
times taken: hmmm 7-8 hours i think <.<
made with: Gimp+tablet ^^
Add a Comment:
 

The Artist has requested Critique on this Artwork

Please sign up or login to post a critique.

:iconshaw27:
Shaw27 Featured By Owner Nov 25, 2011
Cute :)
Reply
:iconspartan277:
spartan277 Featured By Owner Aug 26, 2011
Its amazing i love the title never let go it reminds me of what i should never do to the people i love! You know theres a song called never let go and its one of my fav. cheeck it out!
Reply
:iconrorita-sakura:
Rorita-Sakura Featured By Owner Aug 26, 2011
lol okay thanks :3
Reply
:iconfire-flame-fan:
Fire-Flame-Fan Featured By Owner Sep 4, 2010
It is so cuuuuuute <33
I love these poses and Flame's expression! :dummy:
Reply
:iconrorita-sakura:
Rorita-Sakura Featured By Owner Sep 4, 2010
awwww thanks XD
Reply
:iconfire-flame-fan:
Fire-Flame-Fan Featured By Owner Sep 4, 2010
Welcome :D
Reply
:iconsamthedragon3:
SamTheDragon3 Featured By Owner Aug 24, 2010
OMG! SWEET! :D
Reply
:iconrorita-sakura:
Rorita-Sakura Featured By Owner Aug 24, 2010
thanks ^^
Reply
:iconsamthedragon3:
SamTheDragon3 Featured By Owner Aug 24, 2010
welcome! :D
Reply
:iconinghelene:
Inghelene Featured By Owner Aug 22, 2010  Hobbyist Digital Artist
Good luck! :D
Reply
:iconrorita-sakura:
Rorita-Sakura Featured By Owner Aug 22, 2010
thanks ^^
Reply
:icon4-elements-dragon:
4-Elements-Dragon Featured By Owner Aug 21, 2010
:iconchuwyplz:

Your ArtWork is really beautiful and the scene is very lovely and touching :love:
Well done! :star:
Reply
:iconrorita-sakura:
Rorita-Sakura Featured By Owner Aug 22, 2010
thanks :3
Reply
:icon4-elements-dragon:
4-Elements-Dragon Featured By Owner Aug 22, 2010
You´re welcome :hug:
Reply
:iconsuppari:
suppari Featured By Owner Aug 20, 2010  Hobbyist
OMG THIS IS SOOOOOOOOOOO PRETTY *W* AND SO BEAUTIFUL ~
THE FIRE IS FREAKKING GREAT :iconitsamazingplz: AND THAT WATER~ SHINY AND AWESOME COLOURSH 8'33
AND THE EXPRESSION :iconx3-plz: JUST SO PRETTY X'3
AMAZING ATMOSPHERE :love: AND ALL THAT DETAILS~ GREAT BACKGROUND :meow:
FREAKKING EPIC ~~ AND GOOD LUCK IN THE CONTEST :love: THIS IS REALLY GOOD 8D
I CANT STOP LOOKING ON THAT WATER 8'D SO EPIC~
EJRASKVDLC THE WHOLE PICTURE LOOKS BEAUTIFUL :icondaawplz: GREAT GREAT GREAT WORK THERE :iconohjoyplz:
Reply
:iconrorita-sakura:
Rorita-Sakura Featured By Owner Aug 20, 2010
thanks alot and alot >w<!!
Reply
:iconsuppari:
suppari Featured By Owner Aug 24, 2010  Hobbyist
Anytimeeeeeeeee :la::dummy::la:
Reply
:iconfirehorse6:
firehorse6 Featured By Owner Aug 20, 2010  Hobbyist General Artist
MASHALLAH!! this is Amazing!! u rly worked very heard on this! especially the details in the background! the grass the fire, and the skyyy~ @w@ i love the sky sooo much! ur gonna win this contest no doubt! :D great job! and goodluck! ;)
Reply
:iconrorita-sakura:
Rorita-Sakura Featured By Owner Aug 20, 2010
yay! thank u so much ^^ :glomp:
Reply
:iconfirehorse6:
firehorse6 Featured By Owner Aug 20, 2010  Hobbyist General Artist
no problem :hug:
Reply
:iconspere94:
Spere94 Featured By Owner Aug 20, 2010  Hobbyist General Artist
Simply fantastic!
Reply
:iconrorita-sakura:
Rorita-Sakura Featured By Owner Aug 20, 2010
thanks ^.^
Reply
:iconlynthia:
Lynthia Featured By Owner Aug 19, 2010
That's soo beautiful :love:
Reply
:iconrorita-sakura:
Rorita-Sakura Featured By Owner Aug 20, 2010
thanks ^.^
Reply
:iconlynthia:
Lynthia Featured By Owner Aug 20, 2010
You're welcome :3
Reply
:iconhawclaw:
HawClaw Featured By Owner Aug 19, 2010  Hobbyist General Artist
Very nice work. I love the expressions and eyes :love:
Reply
:iconrorita-sakura:
Rorita-Sakura Featured By Owner Aug 20, 2010
thanks :dummy:
Reply
:iconsilvyy:
Silvyy Featured By Owner Aug 19, 2010
aaah 8D
so cute and adrable :meow:
i love how u did the scales :love: and the bg & poses are awesome :la:
Reply
:iconrorita-sakura:
Rorita-Sakura Featured By Owner Aug 20, 2010
yay! glad u like it X3
Reply
:iconcameo647:
Cameo647 Featured By Owner Aug 19, 2010  Student Digital Artist
This is absolutely beautiful :D I'm loving the background
Reply
:iconrorita-sakura:
Rorita-Sakura Featured By Owner Aug 20, 2010
thanks :dummy:
Reply
:iconcameo647:
Cameo647 Featured By Owner Aug 20, 2010  Student Digital Artist
no problem :)
Reply
:iconarmoredlightdragon:
armoredlightdragon Featured By Owner Aug 19, 2010  Student Traditional Artist
oooohhhhh cute
Reply
:iconrorita-sakura:
Rorita-Sakura Featured By Owner Aug 19, 2010
thanks ^^
Reply
:iconarmoredlightdragon:
armoredlightdragon Featured By Owner Aug 19, 2010  Student Traditional Artist
no prob
Reply
:iconmohamedfreezer:
mohamedfreezer Featured By Owner Aug 19, 2010
mashallah sis waoooooooooooooooooooooooooow bravvoooooooooooooooo sis this soooooooooo perfect sis keep up
Reply
:iconrorita-sakura:
Rorita-Sakura Featured By Owner Aug 19, 2010
thanks :dummy:
Reply
:iconsquidub:
Squidub Featured By Owner Aug 19, 2010  Student Digital Artist
amazing! I wrote a critic for this too!! :dummy:
Reply
:iconrorita-sakura:
Rorita-Sakura Featured By Owner Aug 19, 2010
ya i saw it thaaaank you so much :huggle:
Reply
:iconloveyellow84:
LoveYellow84 Featured By Owner Sep 29, 2010
you rock :O
Reply
:iconrorita-sakura:
Rorita-Sakura Featured By Owner Sep 29, 2010
thanks! :lol:
Reply
:iconloveyellow84:
LoveYellow84 Featured By Owner Sep 30, 2010
:)
Reply
:iconsquidub:
Squidub Featured By Owner Aug 19, 2010  Student Digital Artist
Your welcome! :)
Reply
:icondoctorpeas:
DoctorPeas Featured By Owner Aug 19, 2010
:icongwahplz: AMAZING! BG IS OSSUM! Now I can't decide which one is better, yours or Zero's one... EVUL YOU! :shakefish:
Reply
:iconrorita-sakura:
Rorita-Sakura Featured By Owner Aug 19, 2010
haha thanks :XD:
Reply
:icondoctorpeas:
DoctorPeas Featured By Owner Aug 19, 2010
No problem! ^^
Reply
:iconzero-the-dragoness:
Zero-the-Dragoness Featured By Owner Aug 19, 2010
you're gonna kick my butt :dead: good luck!
Reply
:iconrorita-sakura:
Rorita-Sakura Featured By Owner Aug 19, 2010
HAHA XD
thank buddy but urs still better :3
Reply
:iconzero-the-dragoness:
Zero-the-Dragoness Featured By Owner Aug 19, 2010
I must disagree :XD: the background on this is amazing
Reply
:iconrorita-sakura:
Rorita-Sakura Featured By Owner Aug 19, 2010
aww thanks :aww:
:glomp:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 19, 2010
Image Size
842 KB
Resolution
1000×800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,078 (1 today)
Favourites
63 (who?)
Comments
53
Downloads
29
×